آموزش قرار دادن چند لینک در Bio اینستاگرام با بهلینک

اینستاگرام یکی از پربازدیدترین شبکه‌های اجتماعی در ایران است که میلیون‌ها ایرانی روزانه برای اهداف متفاوتی از سرگرمی گرفته تا ارتباط با دوستان و توسعه‌ی کسب و کار خود از آن استفاده می‌کنند. هر پلتفرمی که کاربران فراوانی داشته باشد محل خوبی برای توسعه و تبلیغ کسب و کار نیز هست. هموطنان بسیاری در این شبکه‌ی اجتماعی محبوب کسب و کار کوچک خود را ایجاد کرده‌اند و به طور روزانه با مخاطبان خود در تعامل هستند و در جهت بهبود این تعامل کوشش می‌کنند. در اینجا روشی رایگان را به شما معرفی می‌کنم که می‌تواند در بهبود تعامل شما با مشتریان کمک زیادی به شما کرده و باعث افزایش فروش شما در این شبکه‌ی اجتماعی پررونق شود. با این کار علاوه بر بهبود پروفایل اینستاگرام خود یک کارت ویزیت آنلاین برای خود خواهید داشت.

محدودیت اینستاگرام در تعداد لینک

یکی از محدودیت‌های اینستاگرام این است که به کاربر اجازه‌‌ی قرار دادن لینک در کپشن پست‌ها را نمی‌دهد. تنها در قسمت Bio پروفایل اینستاگرام مجاز هستید فقط از یک لینک برای ارجاع به خارج از اینستاگرام استفاده کنید سپس در کپشن هر پست باید از کاربر بخواهید که به لینک موجود در Bio مراجعه کند. معمولا صاحبان کسب و کار اگر وب‌سایتی داشته باشند لینک وب‌سایت خود را در اینجا قرار می‌دهند و یا اگر در تلگرام حضور داشته باشند از لینک تلگرام استفاده می‌کنند. اما اگر بخواهیم چندین لینک در Bio اینستاگرام داشته باشیم چه کنیم؟ بهلینک با روشی جالب این امکان را برای شما فراهم می‌کند.

روال کلی کار به این صورت است که شما در وب سایت بهلینک به رایگان یک پروفایل با آدرس دلخواه خود ایجاد می‌کنید و لینک آن را در Bio اینستاگرام خود قرار می‌دهید. در صفحه ی پروفایل خود در بهلینک می‌توانید به تعداد دلخواه لینک مختلف بسازید. با این روش مخاطبان شما با کلیک روی لینک بهلینک شما وارد صفحه‌ی ویژه‌ی شما در بهلینک می‌شوند و تمامی لینک‌ها را مشاهده می‌کنند.

در واقع صفحه بهلینک شما کارت ویزیت آنلاین شماست که می‌توانید علاوه بر اینستاگرام در دیگر شبکه ‌های اجتماعی خود نیز لینک آن را به اشتراک بگذارید و خود و کسب و کارتان را معرفی کنید. در پروفایل بهلینکتان می‌توانید انواع مختلف اطلاعات مربوط به خود را وارد کنید مانند لینک شبکه‌های اجتماعی که عضو هستید، شماره تماس، ایمیل، وب‌سایت، آدرس، لینک محصولات و آدرس پستی. همچنین می‌توانید در مورد خودتان و کسب و کارتان و خدمات یا محصولاتی که ارائه می‌دهید توضیحات مختصری را در بخش مربوطه بنویسید. می‌توانید در بخش سوالات متداول سوالاتی را که معمولا مشتری‌ها از شما می‌پرسند بنویسید و به آن ها پاسخ دهید. مثلا در دایرکت اینستاگرام معمولا مشتریان سوالات یکسانی در مورد قیمت محصولات و روش خرید و دریافت محصولات می‌پرسند که با ارجاع آن‌ها به پروفایل بهلینک و بخش سوالات متداول می‌توانید آن‌ها را خیلی سریعتر به جواب مورد نظرتان هدایت کنید و در وقت خود نیز صرفه‌جویی کنید.

با استفاده از این روش ارتباط با مخاطبان و مشتریان خود را بهبود می‌دهید و حرفه‌ای بودن و مشتری‌مداری خود را به بازدیدکنندگان پیج خود نشان می‌دهید و نتیجه‌ی آن افزایش فالوئر و افزایش فروش محصولات و خدمات شماست.

آموزش ساخت پروفایل رایگان در بهلینک

برای ساخت کارت ویزیت آنلاین خود ابتدا به صفحه اصلی بهلینک وارد شوید و روی دکمه "ایجاد بهلینک رایگان" کلیک کنید.


در صفحه جدیدی که باز می‌شود نام و آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید. سپس روی ثبت‌نام کلیک کنید.

با کلیک بر روی دکمه ثبت نام وارد صفحه اصلی می‌شوید. در اینجا می‌توانید پروفایل بهلینک مخصوص خود را ایجاد کنید. بر روی دکمه ایجاد بهلینک جدید کلیک کنید.

صفحه‌ی زیر باز می‌شود. زیر هر باکس توضیحات مربوطه نوشته شده است. در قسمت شناسه بهلینک با حروف انگلیسی شناسه‌ی یکتای خود را وارد کنید. دقت کنید که این شناسه در آینده قابل تغییر نیست. در بخش عنوان صفحه عنوانی برای پروفایل خود تعیین کنید. در بخش بایو می‌توانید متنی برای معرفی خود و خدماتی که ارائه می‌کنید وارد کنید.

با رفتن به گام بعدی صفحه زیر نمایش داده می‌شود.

اطلاعات تماس

در این بخش اطلاعات ارتباطی خود اعم از ایمیل، تلفن و شبکه ‌های اجتماعی خود را می‌توانید وارد کنید.

افزودن لینک‌ها

در این قسمت می‌توانید لینک ‌های مورد نظر خود را وارد کنید. برای هر لینک باید متن لینک و آدرس آن را وارد کنید.

افزودن سوالات رایج

اگر تمایل دارید به سوالات متداول مشتریان پاسخ دهید در این بخش می‌توانید سوال و جواب‌ها را وارد کنید.

افزودن متن و توضیحات

در این بخش اطلاعات مربوط به خود و کسب و کارتان را می‌توانید وارد کنید. همچنین شماره حساب‌ها و نحوه واریز وجه و دریافت سفارش را اگر نیاز بود در این قسمت وارد کنید.

افزودن آدرس

اگر تمایل دارید آدرس پستی خود را در اختیار مخاطبان قرار دهید از این قسمت استفاده کنید.

در انتها برای ذخیره‌ی تنظیمات بر روی دکمه ذخیره و ساخت بهلینک کلیک کرده تا به صفحه زیر وارد شوید. در اینجا لینک تمام بهلینک‌هایی که ایجاد کرده‌اید نمایش داده شده است.


اینجا را کلیک کنید تا خروجی نهایی بهلینک را به نحوی که مشتری مشاهده خواهد کرد بینید.

قرار دادن لینک بهلینک در بایو اینستاگرام

پس از ساخت بهلینک خود وارد اینستاگرام شده و به بخش Edit Profile رفته و در قسمت Website لینک بهلینک خود را وارد کنید.

آموزش بازاریابی در شبکه ‌های اجتماعی

امروز بیش از هر زمان دیگری مردم وقت خود را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند و صاحبان کسب و کارها نیز این فرصت را مغتنم شمرده و در این فضا مشتریان جدیدی برای محصولات خود جذب می‌کنند. در واقع بازاریابی در شبکه ‌های اجتماعی پدیده ای نوظهور است و در کشور ما هم افراد زیادی وارد این حرفه شده اند. برای بازاریابی در شبکه ‌های اجتماعی مثل اینستاگرام نیازمند آموزش صحیح و اصولی توسط اساتید خبره می‌باشید زیرا این فضا هر روز رقابتی‌تر شده و افرادی که بهتر آموزش دیده باشند و تکنیک ‌های برتر بازاریابی در این فضا را آموخته باشند شانس بسیار بیشتری برای موفقیت دارند. وب سایت فرادرس دوره آموزش بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی را ارائه داده که به شما پیشنهاد می‌کنم این دوره را تهیه کرده و دانش خود را در این زمینه افزایش دهید.